Slabirea -30 sfaturi pentru 100 calorii minus pe zi

gatit sanatos 300x211 Slabirea  30 sfaturi pentru 100 calorii minus pe zi

Cele mai simple 30 moduri de a scapa de peste 100 de calorii pe zi cu dieta ta de slabire


Știati ca atingerea obiectivului tau de a slabi poate fi mai ușor decat crezi? Daca doresti sa pierzi o jumatate de kilogram de grasime pe luna, tot ceea ce trebuie sa faci este tai 100 de calorii pe zi din dieta. Asta pentru ca o jumatate de kilogram de grasime corporala echivaleaza cu aproximativ 3.500 de calorii.
Si te poti intreba…. ½ de kg intr-o luna nu e o slabire cam lenta? Ei bine, foarte multe cercetari indica faptul ca ai mai multe sanse sa-ti pastrezi silueta obtinuta daca pierzi in greutate incet.

Si iata 30 de modalitati de a reduce peste 100 de calorii pe zi fara efort:

1. Înlocuieste 1 ceasca de piure de mere îndulcit cu 1 ceasca de piure de mere neindulcit.
2. Comanda hamburgerul preferat fara branza.
3. La restaurant mananca un taco simplu în loc de un super- taco.
4. Combina 1 ceasca de chili turcesc cu fasole, mai degraba decat chili normal fara fasole.
5. Alege 1 ceasca de branza de vaci degresata în loc de branza de vaci  grasa.
6. Comanda un sandwich cu carne de pui la gratar în loc de carne de porc la gratar.
7. Înlocuieste 1 cana de porumb cu 1 cana de morcovi.
8. Decat sa mananci 2 felii de paine cu stafide unse cu 4 linguri de crema de branza, mai bine combina painea cu o 1/2 de cana de iaurt de mere cu scortisoara fara grasimi.
9. Savureaza 1 ceasca de struguri înghetati în loc de o inghetata -sandwich.
10. Prepara o delicioasa combinatie din 2/3 lapte degresat, 1/2 ceasca de capsuni si 1/2 banana, mai degraba decat sa bei un milkshake de capsuni.
11. Înlocuieste 2 negrese cu 2 batoane de cereale.
12. Mananca 2 chiftelute in loc sa combini 4 chiftele cu spaghetele preferate.
13. Scade umplutura din curcan de la 1 cana intreaga la numai un sfert.
14. Pune o singura lingura de inghetata in loc de 2.
15. Înlocuieste 60 grame de chips-uri de porumb cu 60 de grame de biscuiti si gustari din grau.
16. La meciul de baseball mananca un singur hot dog în loc de 2.
17. Pune pe nachos 60 grame de branza Ceddar fara grasime, in loc de ceddar normal.
18. Unge pe painea prajita 1 lingura de gem tutti – frutti, mai degraba decat 1 lingura si 1/2 de unt.
19. Schimba 1 ceasca de lapte integral cu 1/2 ceasca de lapte degresat.
20. Mananca 2 oua fierte în loc de 2 oua prajite.
21. Înlocuieste 1/2 ceasca de granola cu 2 cesti de cereale cu miere.
22. În loc sa folosesti lapte integral si oua pentru a pregati 2 felii de paine toast, pune lapte degresat și albușuri de ou.
23. Alege ca si gustare o portocala si o banana in loc de un un baton de ciocolata.
24. Rontaie 35 sticks-uri în loc de 28 grame de arahide prajite.
25. Pune pe frigaruile de miel si legume pe care le pregatesti doar 2 din cele 4 bucati de carne, dar adauga ciuperci proaspete întregi.
26. Foloseste anghinare cu  o singura lingura de maioneza saraca in grasimi, in loc de 1 lingura si 1/2 de maioneza normala.
27. Presara pe salata 3 linguri de sos frantuzesc scazut in calorii in loc de 2 linguri de sos de branza albastra.
28. Înlocuieste 1 tortilla mare de faina cu 1 tortilla de porumb de 15 cm.
29. Mananca un sandwich cu carne de curcan in loc de un sandwich cu salata de pui.
30. Alege 130 grame de ton in sos propriu în loc de 130 grame de ton în ulei.

 

Lasa un comentariu...

*