Fitness tips

 

Începeți îndeplinirea scopului de a face cat mai multe exercitii!

 

Creați propriul circuit la domiciliu pentru a va mentine în formă. Puteți sari coarda sau face exercitii la saltea. Faceti o plimbare in jurul blocului sau în sus și în jos pe scări … Faceti alternativ exerciții de tonifiere a corpului superior și inferior. Circuitul efectuat sa dureze cincisprezece minute de două ori pe săptămână și veti vedea in timp progresia în creștere.

Fitness jogging Fitness tips

“Cel mai bun lucru la alergat este ca iti ofera tot ai nevoie: un organism mai bun, timp sa te gandesti la solutii pentru problemele intampinate, increderea de a lua o decizie de a-ti schimba viata sau sa te confrunti cu o provocare pe care nu credeai ca ai forta sa o accepti”

Susie Whalley si Lisa Jackson in “Este usor sa alergi”

 

Exercitiile fizice…

 

A inceput o noua saptamana si trebuie sa nu uitam sa trecem in agenda orele de sport. Ardeti caloriile si intariti abdomenul, tineti dieta dumneavoastră și pierdeti in greutate. Combinati exercitiile abdominale clasice cu talie si lucrati, deasemenea, muschii de la solduri, spate și picioare.

Fitness abdomene Fitness tips

Veți observa rezultatele!

 

 

Lasa un comentariu...

*