Slabeste rapid! Cum slabesti sanatos?

Slabeste rapid Cum slabesti sanatos 300x256 Slabeste rapid! Cum slabesti sanatos?Daca ai luat decizia ca vrei sa slabesti, cu siguranta vei vrea ca acest lucru sa se intample repede, sa vezi rezultatele in scurt timp.

De cele mai multe ori, dietele care promit pierderea unui numar mare de kilograme intr-un timp scurt nu sunt rentabile pentru ca, pe langa faptul ca-ti pun in pericol sanatatea, greutatea de care ai reusit sa scapi in cateva zile/saptamani se va intoarce de cele mai multe ori inzecita.

Astazi, ai numeroase modalitati sanatoase care vin in ajutorul tau. Fara niciun fel de pericol poti slabi pana la 1,5 kg pe saptamana prin intermediul unei diete sanatoase, administrarea unor pastile de slabit fara efecte secundare si evident miscare, multa miscare.

In primul rand, daca arzi 500 de calorii din consumul zilnic, de exemplu, in fiecare zi ai nevoie de 2000 de calorii, timp de o saptamana, garantat la sfarsitul celor 7 zile vei fi mai slab cu pana la un kg.
Daca vei vrea sa slabesti mai repede va trebui sa mananci mai putin si sa faci mai multe exercitii fizice.
Va trebui sa reduci amidonul din alimentatie pe masura ce vei creste doza de zaharuri, grasimi animale si produse lactate. Pentru a face miscare ai nevoie de energie, asadar, vei avea nevoie de fructe, legume, albus de ou, produse din soia, piept de pui fara piele, peste, scoici si lactate cu 0% grasimi.

Iata cateva tipsuri care te vor ajuta sa treci peste aceasta perioada:

  • Mananca cat mai multe legume, pana simti ca esti satul
  • Bea multa apa. De cele mai multe ori senzatia de sete este confundata cu cea de foame. Band multa apa vei vedea ca si senzatia de foame va intarzia sa apara;
  • Mancarurile care te tenteaza ar trebui eliminate, nu doar din dieta ta, ci si din locuinta;
  • Gaseste tot timpul ceva de facut. Atunci cand esti concentrat intr-o anumita directie poti uita chiar si de foame;
  • Mananca numai din farfurie si asezat la masa;
  • Nu sari peste mese.

Pe langa toate acestea pastrarea unui jurnal in care sa notezi tot ce ai mancat se va dovedi foarte utila.

In plus, pe langa alimentele pe care le consumi ar trebui sa mentinonezi si felul in care te simti dupa fiecare masa, suparat, trist, nervos, vesel, satisfacut sau fericit. De cele mai multe ori obiectivul este mancarea, sentimentele noastre fiind trecute pe locul doi.

Daca, insa, vei sesiza ca proasta dispozitie persista iti recomandam sa discuti cu un specialist. Sfatul unui psiholog poate fi de mare pret.

Sursa foto: http://www.webmd.com

Lasa un comentariu...

*