Diete sanatoase pentru slabit

Diete sanatoase pentru slabit 300x234 Diete sanatoase pentru slabitDaca te-ai decis sa slabesti si vrei sa slabesti sanatos atunci regimul tau alimentar trebuie analizat si corectat. Printr-o dieta personalizata vei scapa de kilogramele care iti dau batai de cap si, in plus, vei beneficia de o minte sanatoasa intr-un corp sanatos.

  1. Pentru inceput este nevoie sa reduci consumul de calorii. Eliminand 3700 de clorii din regimul alimentar sau facand exercitii fizice vei slabi apoximativ 500 de grame. Pentru a nu avea probleme de sanatate incearca sa te limitezi la 1 kg pe saptamana. Chiar daca vei dori sa te bucuri de un rezultat pozitiv mai repede retine faptul ca acest lucru se poate intoarce impotriva ta. Slabind mai mult de 1 kg pe saptamana este posibil ca odata cu finalizarea dietei greutatea sa revina rapid la cea de dinaintea programului de slabit, ba chiar sa se mareasca. Tine sub observatie alimentele pe care le consumi si calculeaza pentru fiecare din ele numarul de calorii. In felul acesta vei stii tot timpul cand trebuie sa te opresti si iti vei da seama ca poti sa mananci tot ce-ti place, atata timp cat nu depasesti pragul impus.
    Un alt aspect pe care trebuie sa-l cunosti este ca doza zilnica de energie de care ai nevoie, este de 2200 calorii pentru barbati si 2000 de calorii pentru femei.
  2. Trebuie sa respecti o dieta, dar acest lucru nu inseamna ca trebuie sa renunti la grasimi. Daca nu stiai, sunt doua tipuri de grasimi, grasimi bune pe care trebuie sa le consumi din seminte, alune, nuci, avocado si grasimi rele, de care trebuie sa te feresti. Avand in vedere ca acestea se regasesc in prajiturele si biscuitei tentatia este destul de mare, iar renuntarea la ele poate fi destul de dificila.
    Cu toate acestea poti apela la pastile de slabit recomandate pentru aceia dintre noi care nu se pot abtine de la dulce. Astfel, inainte de masa sau de gustare poti recurge la XL-S MEDICAL Appetite Reducer, o solutie pentru a-ti infrana pofta de ceva dulce.
  3. Fibrele sunt extrem de importante intr-o dieta, dar daca nu esti obisnuit cu ele introdu-le in meniu progresiv, incetul cu incetul, pana cand organismul o sa se invete cu ele. Secretul este sa mananci cat mai multe fructe, dar cu coaja. Un continut bogat de fibre se regaseste in coaja marului, de exemplu.

Lasa un comentariu...

*