4 pasi pentru a slabi rapid

4 pasi pentru a slabi rapid 300x300 4 pasi pentru a slabi rapidPentru a slabi trebuie sa reduci numarul de calorii. Pentru a slabii repede trebuie sa reduci foarte mult numarul de calorii. Astfel, eliminarea a 3500 de calorii pe saptamana din regimul alimentar, 500 de calorii in fiecare zi, inseamna ca dupa 7 zile vei fi mai usor cu aproximativ 500 de grame.

Cat de mult poti sa reduci numarul de calorii astfel incat sanatatea ta sa nu fie pusa in pericol?
In general, specialistii recomanda sa nu renunti la mai mult de 1200 de calorii pe zi, insa daca iti doresti neaparta sa slabesti repede intr-un timp scurt atunci poti sa mai renunti la cateva sute de calorii, dar nu mai mult de trei zile.

  1. Eliminarea alcoolului
    150 ml de vin, echivalentului unui pahar sau o doza de bere, inseamna aproximativ 100 de calorii. Consumate zilnic, timp de un an de zile, se traduc in 5 kg in plus. Asadar, evita consumul de alcool daca vrei sa slabesti.
  2. Redu numarul de carbohidrati la jumatate, iar diferenta pe care ai consuma-o in mod obisnuit inlocuieste-o cu legume si fructe, astfel incat sa atingi acea senzatie de satietate. De asemenea, opteaza pentru mai multe fibre.
  3. Salata la pranz
    Niciun pranz fara o salata. O portie zdravana de salata formata din legume in combinatie cu carne de pui, somon sau tofu reprezinta o masa sanatoasa si satioasa.
  4. Un alt secret pentru a slabi repede este sa mananci la fiecare 3-4 ore. Atata timp cat ai redus considerabil numarul caloriilor este important sa le repartizezi pe toata durata unei zi astfel incat sa eviti senzatia de foame. Cu cat mananci mai des cu atat mai sarace si calorii trebuie sa fie alimentele pe care le consumi. O gustare numai buna, saraca in calorii, ar fi reprezentata de un mar si cateva migdale sau legume proaspete si 1-2 linguri de humus.

Sursa foto: www.eatingwell.com

Lasa un comentariu...

*